Oldenzaalse Midzomernacht

Op zaterdag 19 juni 2021 (onder voorbehoud) wordt weer het tweejaarlijkse poëzie- en muziekevenement gehouden in het Kalheupink park aan de Haerstraat te Oldenzaal. Het evenement zou in 2020 weer plaatsvinden maar is in verband met o.a. het 100 jarig bestaan van de Gelderman Stichting een jaar doorgeschoven.

Vanaf 20:00 uur is jong en oud daar welkom om te gaan genieten van een afwisselend programma met fraaie gedichten, cabaret en sfeervolle muziek.

Heerlijk ontspannend zittend of liggend in het gras bij de vijvers. Neem een stoeltje of kleedje mee en ook iets voor de inwendige mens.

Artistieke bijdragen worden geleverd door diverse organisaties, artiesten en amateurkunstenaars. Het programma start om 20:30 uur.

De organisatie van deze avond is in handen van Stadstheater de Bond, Impuls, Boekwinkel Broekhuis, Kaliber Kunstenschool, Bibliotheek Oldenzaal en de Gelderman Stichting.